Annadiva

Annadiva

Naar het overzicht
Annadiva - Annadiva

De challenge

Annadiva is een high quality lingeriemerk, met een specialiteit in lingerie voor curvy vrouwen. LiveWall ontwikkelde twee campagnes voor Annadiva, met als doelstelling het merk en haar producten te promoten, en om meer naamsbekendheid, engagement en conversie te genereren. Benieuwd naar hoe LiveWall dat heeft gedaan? Lees dan verder!

Campagne #1

De eerste campagne was voor de lingerie en nachtmode van het eigen merk van Annadiva. Een contentcampagne waar naamsbekendheid centraal stond. De Pay-off van de campagne luidt: Choose to Shine.

 “Onze werkwijze was als volgt:” vertelt Hester, Project-  en Accountmanager bij LiveWall Studios, “Samen stelden we doelstellingen op. Het LiveWall-team vertaalde deze doelstellingen door naar een ijzersterke strategie en contentinsteek. Dat doen we vaak op basis van het  see, think, do en care-model. En daar bovenop komt een verrassend concept, wat aansluit bij de doelgroep van Annadiva!

1. See

De doelgroep komt voor het eerst in contact met de campagne/merk. 

Doel: bereik en naamsbekendheid

Hiervoor maakte LiveWall twee inspirerende video’s op basis van fotomateriaal en huisstijlelementen + copy animation. We animeerde de video’s tot een mooi geheel.

2. Think 

De doelgroep heeft kennis gemaakt met de campagne, erkent de behoefte en gaat op zoek naar een oplossing.

Doel: inspireren en overtuigen

In deze fase ging LiveWall aan de slag met polls op Instagram en Facebook. We triggerde de doelgroep met engaging content om te kiezen uit dezelfde soort items binnen verschillende collecties. 

3. Do 

De doelgroep staat op het punt te converteren, nu moet de doelgroep overgehaald worden tot een actie bewegen.

Doel: aanzetten tot actie en aankopen

Na de polls zetten we dynamic ads in.

Resultaten

LiveWall nam dus de advies rol op zich van concept tot media-inkoop. Daarnaast produceerden we verschillende materialen waarmee we een grote en duidelijke doelgroep bereikten.

Annadiva - Annadiva
Annadiva - Annadiva

Campagne #2

De tweede campagne die LiveWall opzette voor Annadiva was een social media campagne voor de nieuwe swimwear collectie. Hier golden dezelfde doelstellingen, maar was de strategie nét wat anders. 

Naast een see think do fase, maakte LiveWall ook gebruik van influencer marketing. Vier brand ambassadeurs werden ingezet om naamsbekendheid te vergroten door content te maken met Annadiva producten. Hiervoor richtte LiveWall zich voornamelijk op Instagram, en is er gekozen om feed, stories en reels in te zetten. 

Resultaten

Het merk van Annadiva is met behulp van deze campagne gegroeid in naamsbekendheid en zichtbaarheid. Ook was er groei in engagement met de doelgroep en de omzet! In de see fase kreeg de social media campagne al 685.000 weergaven! De posts van de drie brand ambassadors kregen een totaal van bijna 55.000 weergaven. 

“Het was erg tof om van begin tot eind aan de campagnes te werken” vertelt Hester. “Het was een superleuke samenwerking, het bood ons een verdieping in influencer marketing”.

Cases

Sluiten
Je naam
Je dient je naam in te vullen
Email
Je dient een geldig e-emailadres in te vullen
Bedrijfsnaam
Bericht
Je dient een bericht in te vullen

Bedankt voor je bericht 💪

We hebben je bericht ontvangen. We zetten ons schap om je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.
LiveWall is je digitale bureau. Met een team van content ontwikkelaars, designers, app developers, webdevelopers en webdesigners maken we high end digitale producten.