Hoe wek je trots, nieuwsgierigheid en beweging op binnen een organisatie zo groot als Bosch?
Samen met Bosch spraken we bijna 50 medewerkers uit zes Nederlandse divisies en brachten we hun verhalen tot leven. Van iPhone-gyroscopen tot motoren voor stormvloedkeringen. Van dag-one interns tot cross-division carrières. Het doel: laten zien hoeveel er achter de schermen gebeurt en hoe veelzijdig een carrière bij Bosch kan zijn.
Discover beyond your workplace. Explore#LikeABosch.
Het creatieve concept draait om ontdekken. In hero video’s, korte social snippets, DOOH en content voor LinkedIn, TikTok en Google volgen we medewerkers die letterlijk en figuurlijk voorbij hun werkplek kijken. Soms klein en persoonlijk. Soms groots en spectaculair. Altijd verrassend en inspirerend.
Door deze verhalen slim te combineren en uit te rollen, positioneren we Bosch als een werkgever die meer is dan een baan. Het is een playground van technologie, innovatie en mogelijkheden.
Discover beyond your workplace. gaf Bosch een frisse en herkenbare employer branding identiteit.
Met dit concept bewijst Bosch dat employer branding meer is dan communicatie. Het is een experience die laat zien wat er écht mogelijk is voorbij je werkplek.