Coca-Cola

Scan, pose and print

Interactieve merkactivatie op grote Nederlandse festivals

In samenwerking met merkactivatie-bureau Chase heeft LiveWall een unieke experience voor Coca-Cola op de leukste festivals van het seizoen verzorgd, zoals Solar Festival, Mysteryland en 7th Sunday Festival. 

Creatief en innovatief
In lijn met de nieuwe wereldwijde Coca-Cola strategie ‘Taste the feeling’,  gaat Coca-Cola partnerships aan met tientallen evenementenorganisaties. Het ontwikkelen van een creatieve, innovatieve en stand-alone brand activation staat daarbij centraal.

Scan, Pose & Print
LiveWall heeft in samenwerking met Chase meerdere levensgrote interactieve Coca-Cola flessen ontwikkeld die over de festivalterreinen zijn verspreid. Met deze flessen worden diverse merkactivaties in één installatie gecombineerd: registratie, sampling, foto’s, video’s en data capture.

Flow 
LiveWall verzorgt tienduizenden personal branded RFID bandjes die op het festival worden uitgedeeld aan Coca-Cola ambassadeurs. Vervolgens kunnen zij de Coca-Cola flessen op locatie activeren via de volgende stappen:

1. Koop een flesje Coca-Cola - Bezoekers krijgen een RFID-bandje bij aankoop van een Coca-Cola. 

2. Scan je bandje - Deelnemers scannen hun bandje bij de levensgrote Coca-Cola flessen (met geïntegreerde tablet en reader).

3. Registreer jezelf - Fans registeren zich direct via social login of e-mail.

Na de registratie volgde de activatie:

4. Pose & picture - Meteen na de registratie wordt er een unieke foto en/of video van de deelnemer en zijn of haar vrienden gemaakt.

5. Coupons - Het systeem binnen de Coca-Cola-fles print vervolgens een coupon uit. Als beloning voor deelname maken alle deelnemers kans op te gekke prijzen zoals een helikoptervlucht, back-stage toegang, een meet & greet en nog veel meer.

6. Persoonlijke aftervideo - Deelnemers ontvangen de volgende dag een personal aftervideo van het festival. Binnen deze video is alle user-generated content verwerkt, waarbij de bezoekers tevens worden bedankt voor deelname. Deze video is speciaal voor Instagram ontwikkeld. 

7. Coca-Cola ambassadeurs - Als resultaat zijn er tienduizenden personal aftervideos geshared op social. 

Cases

SLUITEN
Volledige naam
Je dient een naam in te vullen
E-MAILADRES
Je dient een geldig e-mailadres in te vullen
Bedrijfsnaam
BERICHT
Je dient een bericht in te vullen

Bedankt voor je bericht! 💪

We hebben je bericht ontvangen. We zetten ons schap om je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.
LiveWall is je digitale bureau. Met een team van content ontwikkelaars, designers, app developers, webdevelopers en webdesigners maken we high end digitale producten.