Onze expertise

Mobile games en gamification

LiveWall ontwikkelt online en mobile games ter promotie van merken. Daarbij kun je denken aan skillgames, een platformgame of een game die draait om storytelling. We ontwikkelen alles in-house en volledig zelf. Of het nu een 2D-game is, een story-based game of een 3D-game. Zo ontwikkelen we bijvoorbeeld voor McDonald's wereldwijd mobiele games, die effectief bijdragen aan klantloyaliteit. Via onze dochteronderneming Wave doen we dit ook binnen de sportwereld.

Meer weten? Neem contact op!

Branded mobile games

LiveWall ontwikkelt online en mobile games ter promotie van merken. Daarbij kun je denken aan skillgames, een platformgame of een game die draait om storytelling. We ontwikkelen alles in-house en volledig zelf. Of het nu een 2D-game is, een story-based game of een 3D-game. Zo ontwikkelen we bijvoorbeeld voor McDonalds wereldwijd mobiele games, die effectief bijdragen aan klantloyaliteit. 

Via onze dochteronderneming Wave doen we dit ook binnen de sportwereld. 

Loyaliteit en data

De campagnes zorgen voor een vergroting van loyaliteit omdat je van klanten echte fans maakt! Zo zorgen we ervoor dat je database meer engaged is, je de CLV van je base kunt vergroten en je op een nieuwe manier data kunt verrijken.

De data kan vervolgens gebruikt worden voor een betere segmentatie in je CRM systeem, voor een zo persoonlijk mogelijke vervolgcommunicatie. We kunnen zelfs zo ver gaan dat het uiterlijk van de game gepersonaliseerd wordt op basis van bijvoorbeeld voorkeuren van de user.

Gamification en e-learning

Naast de branded mobile games voor verschillende doeleinden, ontwikkelen we ook gamification oplossingen voor e-learning. Door de inzet van gamification elementen blijft de kennis beter hangen, is het leuker om te leren en verzamel je waardevolle inzichten. Denk bijvoorbeeld aan een Trivia game voor de Efteling om te leren hoe het personeelsbeleid gaat veranderen, of een live hartslagmeter om meer te leren over het enthousiasme van bezoekers van een voetbalstadion.

Daarom games en gamification

De inzet van games en gamification is een succesvolle strategie voor engagement en e-learning doeleinden:

1. Een consument die engaged is, heeft een 3x hogere aankoopintentie;

2. Een positieve brand experience is voor 65% van de consumenten invloedrijker dan adverteren;

3. Als je geen goede customer experience hebt, verlies je 87% van je customers;

4. LiveWall maakt eenvoudige en leuke bitesized games, die bewezen bijdragen aan loyaliteit;

Cases

Sluiten
Je naam
Je dient je naam in te vullen
Email
Je dient een geldig e-emailadres in te vullen
Bedrijfsnaam
Bericht
Je dient een bericht in te vullen

Bedankt voor je bericht 💪

We hebben je bericht ontvangen. We zetten ons schap om je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.