LiveWall ontwikkelde voor BIC een interactie kaart waarin fans hun ultieme wereldreis konden samenstellen. Aan het eind van de campagne berekende LiveWall de ultieme wereldreis op basis van alle inzendingen.
BIC biedt met hun producten eenvoudige antwoorden voor dagelijkse behoeften. Bij het creëren van hun eerste product, de BIC Cristal balpen, ging BIC meteen af op de essentie: iets simpels creëren wat wel betrouwbaar is, wat gebruiksvriendelijk is en wat iedereen kan gebruiken. Deze visie is de kern van elk product wat BIC ontwikkelt.
Niet alleen produceert BIC balpennen, maar behoren ook aanstekers tot hun assortiment. Met gemiddeld 10 eigenaren is de BIC aansteker altijd onderweg. Van Parijs tot New York.
De nieuwe Spots aansteker lijn bestaat uit 8 aanstekers met de 8 meest geliefde plekken volgens BIC. De aanstekers vertegenwoordigen de volgende bestemmingen: Manarola - Italië, Bora Bora - Frans-Polynesië, Ankor Wat - Cambodja, Charlie Falls - Verenigde Staten, Shwedagon Pagoda - Myanmar, Kasteel Himeji - Japan, Taj Mahal - India en Moraine Lake - Canada.
Naast het samenstellen van hun persoonlijke ultieme wereldreis mochten de users raden hoeveel kilometer de uiteindelijke ultieme wereldreis zou zijn, gebaseerd op alle inzendingen. De winnaar kreeg een reischeque om zijn of haar wereldreis uit te voeren.