Voor de Belgische krant 'Het Nieuwsblad' heeft LiveWall inmiddels een aantal campagnes mogen ontwikkelen: WK Pool, de Beste Supporter campagne en de Bloemenmeisje campagne.
Voor het WK2014 ontwikkelde LiveWall in overleg met Het Nieuwsblad een op maat gemaakte WK Pool. De WK Pool is gebaseerd op 'het toto principe' (winst team 1, gelijkspel of winst team 2). Na elke wedstrijddag worden er 15 dagwinnaars bekend gemaakt en aan het einde van het WK leidt dit tot 20 eindwinnaars. Onder de prijzen van de WK Pool vallen onder andere vijf reizen voor 2 personen naar Kreta.
Ook tijdens het WK ontwikkelde LiveWall de zoektocht naar de Grootste Fan van het WK. Hier konden de fans van de Rode Duivels (of andere supporters) hun beste WK foto's insturen. Iedere inzending ontving een McDonalds voucher.
In opdracht van Flanders Classics en Het Nieuwsblad ontwikkelde LiveWall in het voorjaar van 2014 een Facebook applicatie waarin Belgie een zoektocht startte naar het nieuwe Bloemenmeisje voor de Vlaamse klassiekers. Alle potentiële bloemenmeisjes kregen de kans een foto in te sturen. Later werd er een selectie gemaakt en uiteindelijk een winnares gekozen.