KLM

Corporate Social Responsibility

Online campagne

Voor KLM draait het niet alleen om commerciële winst, de luchtvaartmaatschappij draagt ook bij aan een duurzame samenleving en zorg voor het milieu, zowel in binnen- als buitenland. In het Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen Rapport worden deze pijlers vastgelegd en vooruitgang beschreven. LiveWall verzorgde een overzichtelijke campagnepagina in navolging van dit MVO-rapport. 

Campagnepagina
In een overzichtelijke en interactieve visual worden de duurzaamheidspijlers van KLM verduidelijkt. Door horizontaal te scrollen, ziet de bezoeker wat KLM betekent op het gebied van papierloze vluchten, vernieuwing van de vloot, gecertificeerd eten en drinken aan boord en het gebruik van biobrandstof. 

MVO
KLM en Air France werken samen aan een ambitieus MVO-beleid en publiceren jaarlijks een digitaal, gezamenlijk duurzaamheidsverslag. Twaalf jaar lang stonden KLM en Air France aan de top van de Dow Jones Sustainability Index in de luchtvaartsector.

Cases

SLUITEN
Volledige naam
Je dient een naam in te vullen
E-MAILADRES
Je dient een geldig e-mailadres in te vullen
Bedrijfsnaam
BERICHT
Je dient een bericht in te vullen

Bedankt voor je bericht! 💪

We hebben je bericht ontvangen. We zetten ons schap om je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.
LiveWall is je digitale bureau. Met een team van content ontwikkelaars, designers, app developers, webdevelopers en webdesigners maken we high end digitale producten.