Sony Music

De Grote Gers Pardoel Show

Campagne platform

Gers Pardoel lanceerde in november 2015 zijn nieuwe single 'Zonder jou'. In samenwerking met Sony Music heeft LiveWall Group een campagne platform bedacht waarbinnen de Grote Gers Pardoel Show plaats vond.

Alle fans van Gers Pardoel konden zich weken van te voren registeren via de website. Bezoekers konden vervolgens toegang krijgen tot de online release party door middel van het inloggen met Spotify. Tijdens de livestream werden tevens social media berichten verzameld en weergegeven naast de video stream. 

LiveWall Group implementeerde tevens een element welke het mogelijk maakte om real-time vragen te beantwoorden welke in de livestream behandeld werden. Welk gerecht moet Gers proeven? Tegen wie moet Gers sumoworstelen? Hierdoor ontstond op een ludieke wijze interactie tussen de online kijkers en het offline event. 

Spotify banners
LiveWall ontwikkelde tevens vier Spotify Homepage Takeover designs. Door middel van deze banners, welke 24 uur voor de start van de campagne werder weergegeven binnen Spotify, werden fans tijdig geinformeerd over de Grote Gers Pardoel Show. 

Cases

SLUITEN
Volledige naam
Je dient een naam in te vullen
E-MAILADRES
Je dient een geldig e-mailadres in te vullen
Bedrijfsnaam
BERICHT
Je dient een bericht in te vullen

Bedankt voor je bericht! 💪

We hebben je bericht ontvangen. We zetten ons schap om je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.
LiveWall is je digitale bureau. Met een team van content ontwikkelaars, designers, app developers, webdevelopers en webdesigners maken we high end digitale producten.